Verzenden | retourneren | garantie
Verzending
deschoneboot.nl is een webwinkel met een échte showroom. Wij leveren onze producten door heel Nederland. U wilt vanzelfsprekend graag weten dat uw bestelling veilig en wel op bestemming komt, én dat dit niet onnodig lang duurt. U kunt uw bestelling ophalen op onze locatie midden in de randstad, nabij Schiphol.
Verzendkosten Nederland
deschoneboot.nl rekent geen verzendkosten op orders met een waarde vanaf €50,- binnen Nederland. U ziet de verzendkosten tijdens de checkout voordat u afrekent op de website. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.
Levertijden
Wij doen er alles aan om uw product zo spoedig mogelijk op uw locatie te krijgen. De levertijd staat meestal bij de order vermeldt. Gemiddeld kunt u een zending die op voorraad is binnen 24-48 uur verwachten. Wij houden u op de hoogte van de bezorging met een track & trace.
Afhalen in de randstad
Wilt u liever niet op uw pakket wachten? U kunt ook vrijwel alles bij ons afhalen. We houden ruime voorraad. Wel raden we aan om van tevoren even te bellen om zeker te weten dat we uw product hebben liggen. Ga naar onze contactpagina voor openingstijden en meer informatie.
U kunt tijdens het bestelproces er ook voor kiezen om uw order af te halen.
Retourneren
U kunt producten vrijwel altijd retourneren. Producten dienen ongebruikt en zonder gebruikssporen (nieuwstaat) in de originele verpakking te worden geretourneerd.
Volg onderstaande stappen om uw retour aan te maken:
Stap 1. Retour registreren
1. Meld uw retour aan in uw deschoneboot.nl account.
Als u al geregistreerd bent kan er gewoon worden ingelogd via uw account.
Als u nog geen account heeft (dus heeft afgerekend zonder te registreren) kan u een account aanmaken met HETZELFDE e-mailadres als waarmee de bestelling is gedaan.
2. Klik eenmaal ingelogd op “Mijn Bestellingen” en vervolgens op de bestelling. Klik onderaan de bestelling op ‘Artikelen retourneren’.
3. Kies de reden van retour en de retour actie (bijv. onjuiste product ontvangen en juiste product toesturen).
Stap 2. Retour sturen goederen
Let op: registreer altijd eerst uw retour (stap 1) voordat u de goederen retour stuurt.
Stuur een mail naar: [email protected]
Vermeld in het onderwerp van de mail: Uw ordernummer / RETOUR
Een van onze medewerkers neemt dan contact met u op en u ontvangt het retourformulier welke u ingevuld bij uw zending dient toe te voegen.
Stuur het pakket naar ons op;
deschoneboot.nl / Zodiac Nederland
Lakenblekerstraat 56
1431 GG Aalsmeer
Na ontvangst van uw retour wordt deze zo spoedig mogelijk verwerkt.
Staat van de goederen
Het is uw verantwoordelijkheid om zorgvuldig met het product en het verzenden om te gaan. Alle producten moeten bij binnenkomst door ons gecontroleerd worden voor we uw geld terug kunnen storten. Eventuele schade of waardevermindering kan in rekening gebracht worden.
Garantie
1. U dient een garantiegeval aan te melden in uw deschoneboot.nl account.
Als uw al een account heeft kunt u inloggen op deschoneboot.nl.
Als u nog geen account heeft (dus heeft afgerekend zonder te registreren) dient u een account aan te maken met HETZELFDE e-mailadres als waarmee de bestelling is gedaan.
2. Klik eenmaal ingelogd op “Mijn Bestellingen” en vervolgens op de bestelling. Klik onderaan de bestelling op ‘Artikelen retourneren’.
3. Kies de retour reden "Garantiegeval aanmelden" en retour actie "Garantie: product repareren/nakijken"
4. Vervolgens zijn wij op de hoogte van het garantiegeval en nemen wij zo spoedig mogelijk contact met u op.
Kosten van retourzending
Kosten van retourzendingen van klanten binnen Nederland komen voor rekening van de klant. Bovenstaande geldt zowel voor reguliere retourzendingen als voor garantiegevallen.